ÅRETS FÖRSTA RIDTUR

I dag har jag varit i skolan, det blev blev lite jobbigt på grund av det som hände.... Jag förstår inte varför allt ska bli så jobbigt och besvärligt åt mig jämt för. Suck. Fick iaf reda på betyget i kursen människan socialt och kulturellt, jag fick ett MVG, kände det på mig. Kul, nu har jag 6 st MVG av 8 möjliga. Men jag hade ju velat ha 8 MVG. Ska se om och hur jag löser det.

Efter skolans slut vid 14:00 tiden så åkte jag till Noret en sväng, sen Ica sen hem. Missade ju naturligtvis cityakuten i dag igen för tredje dan i rad men i dag så orkade jag inte se det för jag typ sov från det att jag kom hem tills dess att jag åkte till Isunda vid 18:30 tiden. Suck, det är drygt att vara trött typ jämt.... Jag har ju annat att göra än att sova.

Jag och Karin har varit ute på årets första ridtur i dag, härligt. Men det blev bara fram och tillbaka på grusvägen mot Vika, suck. Det var så mörkt så det gick inte att rida på skogsstigen. Men hästarna tyckte det var kul att komma ut en sväng, speciellt Knappen som stått skadad ett tag, hans sår är väll inte läkt helt än heller men vi tog en sväng iallafall.

Lägger upp lite bilder från i dag, det är på Karins läskiga hus, där bor det ett spöke som heter Fritchoff. Sen är det bilder från ridturen. Leiha och Amy var med såklart. Min lilla nya kamera var helt perfekt att ha med ut på ridturen.

Ska snart gå och lägga mig nu för i morgon ska jag upp och jobba. Men jag börjar iaf 7:30 i morgon, gud så skönt. Om jag hade börjat kl 7:00 så hade jag inte alls kunnat sova ngt bra, och det är inte så kul. Skönt att börja senare än 7, även om det bara är en halvtimme senare. Lala salama allihopa!











/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0