FARMOR 88 ÅR I DAG

I dag har min farmor fyllt 88 år, undrar hur det känns att vara så gammal och undrar hur man själv är när man är 88 år. Hmm det är nog inget jag vill fortsätta tänka på så nu byter vi samtalsämne tycker jag.

Det fortsätter att vara ordentligt kallt här, nu får det räcka tycker jag för jag vill ha sol och värme. Så man slipper frysa. Det är inte så kul, sen går det ju inte att göra så mkt när det är så kallt ute för man kan inte vara utomhus några längre perioder för då fryser man ordentligt. Det är det ju ingen som vill.

Har tagit hit en tv som mitt tv spel funkar på i dag så nu kan jag spela tvspel hemma hos mig och det är ju inte helt fel när det är istid ute. Då är det mysigt att sitta inne med tex ett tv spel som sysselsättning. Jag har ett nintendo 64, köpte det i Falun för inte så länge sen och har bara de två spelen som följde med då. Behöver tips på roliga spel som man kan köpa till för nu börjar jag längta efter att ha ett tredje spel att spela så kommentera ni som vet något bra spel till nintendo 64.

Nu ska jag titta på filmen jag hyrde i går, fick aldrig i gång den då för det var något fel på dvdn trodde jag men det var bara en sladd som inte satt ordentligt. Så nu lär jag ju få förseningsavgift på filmen. Suck.  Men ska lämna den i morgon. Så nu hoppas jag verkligen att den är bra.

/A

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad har du för spel då? Super Mario är ju alltid kul...gå in på tradera eller blocket o kika där kan du hitta massor av billiga spel.

2010-01-07 @ 18:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0