FILMEN POJKEN I RANDIG PYJAMAS

Dags att sammanfatta resten av veckan som det inte har blivit bloggat om...

Vet inte om det har hänt så mycket speciellt de andra dagarna, tisdagen varken jobbade jag eller var i skolan men gick en prommenad med Knappen på kvällen och så kom Cissi hit och spelade lite tv-spel efter det. Det måste du göra flera gånger för jag klarar ju inga bossar. Medans hon gjorde det så pluggade jag rehabilitering/habilitering. Det gick väll sådär.

Torsdagen jobbade jag sen var jag och Monika till Hemus, jag åkte snowboard och hon vågade inte. Efteråt fikade vi lite hos henne, bland annat advokado med keso och marmelad. Det var faktiskt gott, och så oboy med farinsocker i, det var också gott. Hon har en massa sånna där saker för sig som typ ingen annan tänker på eller kommer på att äta tillsammans. Sen hem och plugga.

Fredagen jobbade jag också sen var jag upp till lasarettet för jag skulle till Eva, jag undrar varför jämt tiden går så fort när man är hos henne för, och nu ska hon åka bort i typ en evighet och jag måste vänta jättelänge på min nya tid, det är ju inge bra och det kommer inte att funka. Jag vill också åka bort, till typ Afrika eller något. Och aldrig mer komma hem för det är ju mycket roligare borta än hemma. Tycker ni inte? Även fast jag snart fyller år så antar jag att jag inte kommer få någon volonärresa i present så jag får väll komma på något annat sätt att komma dit på... Har ni förslag så kommentera.

Sen hyrde jag filmen pojken i randig pyjamas, men inte från den macken jag och Cissi hyrde film från sist utan från en annan mack. Den var kanonbra men det visste jag ju redan. Men för att inte avslöja för mycket här för dem som har tänkt se den så säger jag bara: HYR DEN I DAG! MÅSTE SES BUMS! Den handlar om andra världskriget.

Lördagen var vi till Hemus igen, men det finns inga kort från det bara från i torsdags. Men det var roligt. Var väll där ett tag och åkte. Det var en del folk där då, det var det inte i torsdags men då var vi där lite senare när det hade blivit mörkt, eller det hann bli mörkt eftersom vi åkte dit vid ca 17:00 tiden då men det finns ju lampor där, det är bra. Iaf, sen hem och sen bort igen. Sen till hästarna och sen hem och kolla på Robinson.

I dag har det varit söndag och jag har pluggat. Sen har jag varit till willys sen till hästarna och så har jag faktiskt spelat bingolotto, men jag vann ju inget. Nu måste jag gå och lägga mig snart, ska jobba i morgon.

Lägger upp en bild från Hemus i torsdags.



/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0