GÅRDAGENS BESÖK PÅ LASARETTET

I går var jag ju på lasarettet men orkade inte berätta något om det då p.g.a den hemska huvudvärken som tack och lov är borta nu. Gud så skönt. Jag gjorde ett ultraljud på hjärtat + ett arbets EKG i går och ska få remiss till Falun och Uppsala... Det känns lite jobbigt allting. Suck. Vi får se om jag berättar mer om det senare...

Det är fruktansvärt kallt här nu, alla fryser och klagar över kylan. Men om det hade varit för varmt i stället så hade vi ju klagat på det också, vi är aldrig riktigt nöjda. Men nu tycker jag faktiskt att det ska bli lite varmare så man kan tycka det är skönt att vara ute i stället för att frysa ihjäl. Det är -23,2 här hos mig nu och det är lite väl häftigt.

Det har inte hänt något speciellt här i lilla Mora i dag, vi var och handlade lite uppe i Noret tidigare, så har jag varit på apoteket också och handlat lite sjukvårdsartiklar till den sjuka hästen. Suck. Sen nu på kvällen har jag varit och hyrt en film, en rysare såklart. Silent Hill heter den och den verkar vara bra. Jag tycker skräckisar är de bästa filmerna, de är så spännande. Fast det finns ju ingen riktigt läskig skräckis som man blir rädd av, eller vet ni någon? Kommentera i så fall.

Ska försöka mig på det där med att lägga upp bilder igen någon dag.

/A

Kommentarer
Postat av: sofijah

jag blir rädd av "the strangers" så den är ett tips :)

2010-01-06 @ 16:52:40
URL: http://avtrollis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0