HELDAG PÅ JOBBET

I dag har jag jobbat, och det har jag verkligen gjort hela dagen, hade en tur på 7-20. Det är lite smådrygt måste jag då säga. Suck. Speciellt om man inte sover bra natten innan, men jag sover ju alltid dåligt då jag börjar kl 7. Suck igen.

Så det har alltså inte hänt ngt mer än det i dag, för det har inte funnits tid för det då jag har jobbat 13 h i dag.

Nu ska jag lägga mig, så ska jag läsa lite i Den vita massajen som jag håller på att läsa nu, det är en skoluppgift. Riktigt roligt då jag känner igen en hel del i den eftersom jag var i Afrika förra året. Att åka matatu tex, det var en upplevelse. Men då måste jag säga att jag gillar vanliga bussar bättre.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0