Nu är äntligen 2010 här!

Det är dags att börja blogga igen känner jag och i dag den 1/1 2010 har min blogg limegrodan nypremiär. Jag känner att jag behöver en blogg för att bearbeta vissa känslor och tankar genom den. Målet med min blogg 2010 är att få pris på Blog Awards 2010! Så det återstå att se om jag lyckas med det eller inte. Jag vill även att denna blogg ska få massor av kommentarer, så nu måste ni kommentera massor.

Som ni ser så har jag en ny header, ett kollage från min resa till Afrika som jag gjorde 2009. Det är en av de bästa resor jag har gjort och jag ska absolut tillbaka någongång i framtiden, troligtvis som volontär. Saknar Afrika otroligt mycket och alla jag lärde känna där nere, och såklart så saknar jag även barnen på slumskolan Dagoretti Corner Primary School otroligt mycket. Sponsra gärna denna helt fantastiska skola genom att sätta in pengar till skolan! Se mer info på headern. Mera info om denna skola kommer inom en snar framtid.

Designen på bloggen är inte helt färdig än, men den ska förhoppningsvis bli det så småningom.

Ska upp och jobba i morgon så måste gå och sova nu. Det får bli en tidig kväll eftersom jag inte känner mig helt bra, så det får bli en liten mjukstart för bloggen! Men ett nytt inlägg kommer i morgon!

Ha ett bra 2010 allihopa!

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-02 @ 16:58:36
Postat av: vicky

kul!

2010-01-02 @ 18:58:59
Postat av: Annika

Kul att du börjat blogga igen....älskar att läsa olika bloggisar...kram

2010-01-02 @ 19:01:51
URL: http://mormoranka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0