PLUGG, PLUGG OCH PLUGG

Eftersom skolan börjar i morgon har jag pluggat en hel del i dag, jag har verkligen panikläst den valfria boken vi skulle läsa och jag har läst den vita massajen av Corinne Hofmann och den rekommenderas starkt för er som ännu inte har läst den. Nu är den äntligen utläst och jag har gjort uppgiften till boken oxå och mailat i väg till läraren. Nu är det bara den andra och sista uppgiften kvar, där skulle vi intervjua en invandrad person och jag har intervjuat en som heter Mohammed Abdikarin från Somalia. Nu ska jag bara skriva rent intervjun och sen ska jag äntligen få gå och lägga mig. Kommer antagligen att få lov att ta med mig datorn till skolan i morgon eftersom jag inte har någon skrivare och vi skulle berätta om intervjuen vi har gjort i tvärgrupp i skolan i morgon. Lite smådrygt för då måste jag hem efter skolan och innan jag ska till lasarettet om jag ska ha den med mig för jag kan ju inte låta den ligga i bilen. Suck.

Det har inte hänt så mycket annat i dag, jag försöker få tag på sånna där grejer man ska ha på sängben men det är ju totalt omöjligt här i Mora som det verkar och jag vill ju liksom inte få fula märken i korkmattan. Suck och suck. Vad drygt allt blir jämt. Men nu ska pappa göra sånna åt mig så jag hooppas det blir gjort i morgon så jag slipper ha tidningar under sängbenen för att skydda golvet.

I morgon ska vi iaf sluta skolan tidigt, kl 14:00 så det blir skönt. Jag undrar vad det kommer bli för onyttig lunch i morgon, eller så hoppas jag den när vi slutar så tidigt och äter efter 14:00 i stället, hemma och då blir det nyttig mat i så fall, det är bra.

Lägger upp en bild på Yatzie, jag saknar dig gubben! Han bor numera på Leksands Ridklubb och där vill han inte alls bo, han har helt tappat de glada ögonen han tidigare har haft och all livsglädje...Suck. Varför skulle du hamna där?


I miss you forever!

Troligtvis är bilden från 2009.

/A

Kommentarer
Postat av: mikaela

hejsan, kolla gärna in mina teckningar som jag gjort på bloggen, och lämna en kommentar :)

ha det bra

2010-01-15 @ 20:29:27
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: vicky

är det den yatzie?

2010-01-15 @ 20:37:54
Postat av: Anonym

är det den yatzie?

2010-01-15 @ 20:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0