SIMHALLEN

Har varit på simhallen och simmat i dag, simmade 10 längder. Mitt mål är att komma dit minst en gång i veckan och simma minst 10 längder varje gång. Det är ju så skönt att simma när man väl har kommit i, det är ganska kallt i vattnet på våran simhall. Så det är lite trist för det är verkligen iskallt. Men simning ska vara en väldigt bra sport att hålla på med, för det är inte alls mycket skador inom den sporten och så rör man hela kroppen. Sen är det bra för konditionen såklart. Så nu får vi väll se om jag kommer dit minst en gång i veckan. Hoppas det.

En till grej jag är lite småstolt över är att i dag har jag lagat riktig mat hemma, falukorv, mos med citronpeppar och sen gurka och ketchup till det såklart, det är så otroligt gott. Mums. Jag får laga det någon mer dag nu snart. Sen ska jag ju köpa ett våffeljärn snart också, fick ett av mormor i julklapp och det ska bli gott med våfflor sen när har ett våffeljärn så jag kan göra några. Har sett att det finns våffeljärn som gör våfflorna så att de ser ut som musse pigg tex, det tyckte jag var lite kul. Så funderar på om jag ska köpa ett sådant, men det är klart det håller säkert inte lika länge som de andra riktiga. Är det något som har ett sådant våffeljärn som kan berätta lite?

Dags att sova snart då, jobbar 7-20 i morgon, lite smådrygt....

Ny uppdatering kommer i morgon!

/A


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Det är ju alltid småkallt i vattnet sådär :S

2010-01-09 @ 11:02:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0