SKRÄCKISEN SILENT HILL

I går så kollade jag alltså på Silent Hill, men jag tyckte inte att den var sådär jätteläskig. Varför finns det ingen skräckfilm som är läskig? Annars så kan de ju inte kallas skräckfilmer, haha. Den handlade iaf om en tjej som heter Sharon som är adopterad, hon kanske är runt 10 år gammal. Hon pratar om Silent Hill i sömnen, det är den staden som hon kommer i från från början innan hon blev adopterad. Så hennes mamma tar med henne dit och då börjar det hända saker...Se den om ni vill veta resten!

Jag vet inte riktigt om det finns så mycket att berätta om dagen som är intressant att veta. Har småpysslat en del här hemma, fixat en del andra saker osv. Så har jag tagit hit en skrivbordsstol till skrivbordet, det blev kanonbra.

Jag tycker verkligen om skrivbordet, det är så rejält, snyggt och så får det plats mycket saker i lådorna. Perfekt. Jag tycker såklart om min nya hylla också, precis som jag trodde så blev den perfekt där den står nu. Helt perfekt alltså.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0