SKRÄCKISEN THE LAST HOUSE ON THE LEFT

I går så kollade jag och Cissi på skräckisen the last house on the left, vi var och hyrde den på tuvan macken, egentligen skulle vi hyra pojken i randig pyjamas men den var trasig eller hur det var, det gick iaf inte och hyra den och det var inte så bra för jag har velat sett den hur länge som helst nu... suck. Så då fick det lov att bli en annan film och då blev det en skräckis i stället. Den var inte jätteläskig, men det finns det ju ingen skräckfilm som är, man blir ju aldrig rädd av ngn skräckfilm nu för tiden. Cissi somnade inte iaf, det var ju kors i taket. Det brukar hon ju alltid göra när man tittar på film. Eller hur Cissi? Haha.

Jag har inte bloggat på ett tag nu, det har pratats om olyckan i radio och det har stått på internet och i tidningen. Orkar inte med det här längre, allt är så sjukt och det är så sjukt att det får gå till såhär...Jag blir så förbannad! Jag fattar fortfarande inte hur f-n i h-e man kan skicka hem en person från akuten som har varit med i en trafikolycka för att allt VERKAR okej!!?? Hallå liksom, vart finns kunskapen och det sunda förnuftet??!! Inte på Mora Lasarett iaf, jag fattar inte hur det kan få gå till så här!! Jag har iaf bytt till Falu Lasarett för länge sen, och det är dit jag vill om jag måste åka ambulans, om jag hamnar här i Mora kan jag ju lika gärna dö innan jag kommer dit... FAN! Nu ska de tydligen utbilda all personal på lasarettet, men hur f-n vore det om man gjorde det INNAN sånt här händer?? VARFÖR ska det alltid behöva hända saker för att något ska ske??? De kan ju lika gärna lägga ner hela Mora Lasarett, de klarar ju inte ens av att driva BB längre så lägg ner hela lasarettet så åker vi till Falun i stället, alla kommer ju att gå över dit iaf snart eller så kräver alla att bli skickade dit i stället. Dessutom så har jag inside information om att det inte alls är säkert på att Mora Lasarett kommer att finnas kvar i framtiden, men det gör inget vi åker så gärna till Falun där kunskapen finns!

Men jag kommer att kräva att de tar reda på till 100% vad det var som hände, annars kan jag lika gärna begå självmord eller något för jag tänker inte leva utan att få någon förklaring! Det är 2010 och forskningen borde ha kommit så långt så man kan ta reda på vad det är som gör att en människa dör! Annars kan de ju lägga ner sin värdelösa forskning och ge pengarna till de i Afrika som lever under fattigdomsgränsen, så kommer pengarna till någon nytta iaf!

Jag har varit på simhallen i dag och simmat, det var så skönt. Funderar på om jag ska åka till Hemus någon dag och åka lite snowboard, eller försöka lära mig. Det hade varit kul att kunna. Det har väll inte hänt så mycket mer i dag, missade ju cityakuten på tv såklart, men kollade på familjen annorlunda. Nu när de äntligen har fattat att Sverige inte klarar sig utan cityakuten och jag har upptäckt att det går igen så missar jag det! Suck. Får se om jag orkar se reprisen senare i natt, typ..suck. Men jag tror ju dock att det är gamla avsnitt men iaf. Både cityakuten och familjen annorlunda är toppenbra program tycker jag! Men jag fattar inte hur man orkar och hinner med så många barn! Det måste vara ett mysterium. Har köpt en present till Millis i dag oxå, blev rätt nöjd. Men jag kan ju inte skriva vad det är här. Hon fyller år nästan samma dag som jag, det är lite häftigt. Hon blir 6 år i år.

Nedan några bilder från Knappens prommenad i dag. Hans hemska sår måste ju läka snart någongång, det ser så hemskt ut och nu har han haft det aldeles för länge, nu vill han bli bra.

Knappen på prommenad.

Knappens sår.

Knappens sår.

Knappens sår.

/A

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Söt häst, men fy fan vilket sår. stackarn.

2010-01-21 @ 14:59:58
URL: http://hugmebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0