SÖNDAG

I dag har det varit söndag och det har inte hänt så mycket. Jag är fortfarande halvsjuk och är trött på det, jag vill ju bli frisk nu. Har i alla fall jobbat nu i kväll, det gick bra, och så har jag lyckats hitta mitt frikort tills i morgon när jag ska på lasarettet, så det var bra.

Jag försökte ladda upp en bild till gårdagens inlägg så att ni skulle få lite roligare läsning. Men det sprack för som ni ser så finns det ingen bild i inlägget under. Finns det någon snäll person som kan berätta hur man gör? Kommentera i så fall, tack tack.

Jobb väntar i morgon, börjar 7, suck...antar att det är bäst att jag går och lägger mig. Fast jag sover aldrig något bra när jag ska börja 7 och det är så drygt. Kanske behöver sömntabletter de morgnar jag börjar jobba kl 7, haha.

/A

Kommentarer
Postat av: Anonym

när jag ska lägga upp bilder använder jag mig alltid av photobucket

2010-01-05 @ 17:42:25
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: Lina

Har du kollat om bildens format är rätt? Fungerar bara om du har jpg eller png filer =) annars fungerar det nog inte att ladda upp. har du mer problem så välkommen till att fråga!

2010-01-05 @ 20:22:01
URL: http://alexlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0