TANDLÄKAREN

I dag har jag varit till tandläkaren, har inte varit där på ca 6 år så jag tänkte att det kanske är dags igen. Fick en ny tid för att laga en lagning och det kommer bara att kosta 300:- med tandvårdsbidraget i stället för 900:- så bra. Jag hade jättefina tänder, hon tog bara bort lite plack. Sen knäppte hon 4 kort. Det var typ det hon gjorde. Så skulle jag använda tandtråd varje dag för att förhindra att det bildades plack igen.

Jag saknar Yellow Girl (1982-2008) så otroligt mycket, hon var bäst. Varför kan du inte komma tillbaka gumman så allt kan bli så som det ska vara? Jag & Yellow = A never ending story. Lägger upp en bild på henne. Gå gärna in på www.billingestuteri.se



Jag & Yellow = A never ending story


Bilden kommer från www.billingestuteri.se

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0