Ännu mera regn...

Fredag i dag och jag har varit ledig hela dagen och det har varit skönt. Har varit runt på lite olika affärer för att försöka hitta något fint att ha till det jag har tänkt ha på avslutningen som vi ska ha med skolan sista dagen. Köpte inget. Men jag vet inte om jag har någon lust att gå över huvut taget så vi får väll se hur det blir, däremot ska vi kanske bowla på kvällen och det är iaf kul. Moras bowlinghall har ju öppnat då och jag är ganska bra på bowling. =) Så jag kanske vinner haha.

Fick senaste numret av barnens framtid i dag (en tidning man får från PLAN för att man är fadder) så tänkte läsa den nu ett tag innan min sov tablett verkar... Men nu har jag bara nio sov nätter kvar efter denna och sen tror jag att jag måste ha ett nytt recept på dem... Men man blir helt tom i huvudet av dem, det är lite läskigt... Men jag får iaf sova hela nätterna och vara pigg på dagarna och slippa sova middag på flera timmar....Så kan ju säga att det lätt väger upp...

Det har regnat i dag oxå, det är inte alls roligt... Jag vill ha lite värme iaf... Men mina solglasögon har försvunnit, måste försöka hitta dem... suck.

/A

Kommentarer
Postat av: Angelica

Berätta gärna vad du tyckte om Bella&Tyrashow i inlägget om det i min blogg :) Om du tittade förstås. Annars finns det en tävling att delta i och ännu en kommer att dyka upp idag :)

2010-05-15 @ 11:25:21
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.see
Postat av: MammaTessan

Hej!

Jag ville bara tipsa om en tävling jag har på min blogg just nu. Kika in på

http://tjn.blogg.se/2010/may/tavling-vinn-harglans.html

2010-05-15 @ 11:40:31
URL: http://tjn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0