Det bara regnar och regnar...

I dag bara regnar och regnar det. Hur mycket kan det egentligen regna på en och samma dag? Suck. Det som har kommit i dag är iaf för mycket... I morgon vill vi ha sol och fint väder.

Hade ett dagpass i dag på jobbet, det gick bra och efter det var jag ute på lite äventyr så kom väll hem vid 20.00 tiden kanske...typ den tiden iaf. Har inte gjort så mycket nytta den tiden som jag varit hemma men jag hade behövt göra en massa saker som jag inte har gjort... typiskt... Jag behöver en personlig assistent i bland...eller ngt...

Nu är jag ledig fredag, lördag och söndag. Ska bli skönt. Funderar på om jag ska åka till Falun och titta på tävlingarna någon dag, men det hade ju varit lite roligare om det hade varit lite bättre väder, åtminstone inget regn. Vi får väll se hur det blir med det, har ju att göra annars så det räcker och blir över bara det att man ska ju orka göra det också...

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0