En onsdag med regn

Nu har vi bara två onsdagar kvar i skolan sen är den klar. Gud så härligt det känns. Men det kommer ju att kännas konstigt i alla fall första tiden efter att skolan är slut då man inte har någon skola längre... Men sen antar jag att man vänjer sig och kommer in i det att man inte har någon skola mer utan att man faktiskt är färdig undersköterska snart! Det som var målet med dessa tre terminer i skolan. Vad vi är duktiga! =)

Men vädret däremot kan man inte kalla för härligt... Det bara regnar och regnar... Trist är vad det är... Jag vill ju ha sol. Tänk att i andra länder är det sommar nu, och vad är det här..? Jättetrist regnväder.... Nej i morgon vill jag att det blir sol!

/A

Kommentarer
Postat av: Linnea

cool blogg !! besök gärna min ^^

2010-05-12 @ 22:44:52
URL: http://rosaspoket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0