Falun hela dagen

I dag åkte vi till Falun vid 9.00 tiden och har varit borta hela dagen tills nu... Skulle till Lugnet och kolla på dalahoppet, det var inte mycket folk där alls... Jättelite folk var det där... Först gick vi runt lite och kollade, det var ju även någon innebandy cup där på lugnet i dag... Men sen skulle ju lilla fröken gå på date, haha...

Så medans hon var på date så kollade jag på tävlingarna, såg när Louce Haaga red men hon fick ju tyvärr 4 fel, såg även när han Max Rupla red men det gick inget bra för honom heller... Men sedan höll vi på att hungra ihjäl så vi fick lov att åka och äta lite mat, (kanske man ska säga frysa ihjäl oxå, det var ju inte varmt i Falun i dag precis...) sen tillbaka till Lugnet för att spela minigolf. De hade en väldigt bra mini golf bana med roliga banor i bra skick. Men jag vann ju inte, men nästa gång när vi spelar i Orsa, då vinner jag. =)

Sedan åkte vi runt lite typ överallt kan man säga innan vi åkte hem igen. Köpte hårtoningsfärg och mascara bland annat. Sen fick jag lov att köpa mer hårtoningsfärg här hemma på maxi för det skulle nog inte räcka med bara en förpackning till mitt hår. Ska tona det i morgon, men det kommer nog att bli bra. Har inte tonat det så många gånger tidigare men det har blivit bra då jag har gjort det.

Har några kort från i dag som jag lägger upp i morgon eller senare denna vecka, orkar inte nu.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0