Rubrik saknas

I dag är det tisdag och jag har varit ledig, skönt. Fast jag måste ha gjort illa min hand på något sätt natten till i dag, ont gör det i alla fall och det är inget roligt att ha ont. Usch...Hoppas den är bra tills i morgon.

Har ridit i dag, fast det gick inget bra med min hand så jag red inte så länge... men en stund iaf, på gården. Har märkt att myggen har kommit också och fy vad jag hatar mygg...

Annars i dag har jag väll just inte gjort så mycket, eller jo jag var till skolan en stund på förmiddagen och höll på med ett grupparbete ungefär en timme...Så det gick rätt så snabbt...

Försöker även komma på vad man köper i present till folk som har allt, tips mottages gärna. :)

I morgon är det skola igen, fast bara på eftermiddagen, rätt så skönt..Brukar vara runt 2 h eller något sånt...Så jobbar jag kväll efter det...

Nu är det bara tre onsdagar kvar i skolan, härligt.

/A




Kommentarer
Postat av: Angelica

Nystartad tävling i bloggen :D Kika in!

2010-05-12 @ 22:43:03
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© J e s s i c a| D e s i g n
RSS 2.0